.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگراني منافقين از شوك و انفعال شيخ و مهندس

همكار نزديك گروهك منافقين، ملاقات اخير موسوي و كروبي را نااميدكننده توصيف كرد. خانبابا تهراني گفت: اين ملاقات بيشتر حاوي گله بود نه بيان عزمي براي رهبري جنبش. آنها كلي گويي كردند.

كيهان نوشت؛ اين ضدانقلاب خارجه نشين در گفت وگو با دويچه وله افزود: اين آقايان بايد برنامه اي را تقديم كنند كه بتوانند نيروها را در عرصه مبارزه در ميدان نگه دارند وگرنه خطر از دست رفتن يكپارچگي وجود دارد. من در كلام هاي بعدي آقاي خاتمي يك چنين حاشيه روي هايي را مي بينم. در گفت وگوهاي آقاي كروبي با چند روزنامه نگار هم چيزي فراتر از گله و انتقاد نبود.

عضو گروهك منافقين از قول آشوبگران اضافه كرد كه آنها شفافيت در كلام مي خواهند. من هراس اين را دارم كه حركت از هم بپاشد. سران حركت تا حدودي هم در حالت شوك قرار گرفته اند چون خيال مي كردند حكومت و رئيس جمهور منتخب شان خيال سازش با خارجي را دارند.

خانبابا تهراني با بيان اينكه توقع آشوبگران "تغييرات ساختاري " بود گفت: بي توجهي برخي از رهبران جنبش به اين امر را به صلاح نمي بينم.

از سوي ديگر داريوش همايون وزير اطلاعات و جهانگردي رژيم پهلوي و از عناصر تحت الحمايه صهيونيست ها در ايران، به راديو زمانه گفت: تاثير دوم خرداد اين بود كه به تدريج در خارج، شايد اكثريتي از نيروهاي مخالف را كمابيش متمايل به جناح هايي از رژيم كرد و ارتباطات مستقيم برقرار شد. در نتيجه شكاف بزرگي در بيرون ميان كساني كه طرفدار همكاري با بخشي از جمهوري اسلامي بودند و كساني كه تماميت رژيم را نفي مي كردند، به وجود آمد.

جنبش سبز، اين شكاف را به مقدار زيادي پر كرده است. امروز آن اختلاف شديد ميان كساني كه مي خواهند با بخشي از حكومت به مبارزه با بقيه حكومت بروند و كساني كه سراسر مخالف هستند، كمتر شده است.

ما مبارزه اي را كه در درون حاكميت آغاز شده، فرصت بسيار خوبي براي پيشبرد مبارزه كلي مي دانيم و در نتيجه به هيچ وجه ميل نداريم موضع آن بخش كه فعلاً زير حمله است ضعيف بشود و جناح حاكميت تقويت شود. اولويت كنوني شكست دادن احمدي نژاد است نه سرنگون كردن رژيم كه امكان ندارد.

اين عنصر صهيونيست و سلطنت طلب درباره سكوت و انفعال چند وقت اخير موسوي، كروبي و خاتمي گفت: علت اين است كه آنها نمي توانند آنچه را مخالفان مي خواهند بگويند و نمي خواهند متعهد به آنچه از نظر رژيم قابل قبول است بشوند، در نتيجه ساكت مانده اند. آنها همچنين نمي خواهند مطلبي بگويند كه باعث تعطيلي حركت يا تهديد و زنداني شدن خودشان باشد. در نتيجه مسكوت گذاشته اند.

از سوي ديگر بابك اميرخسروي از عناصر مركزيت حزب منحله توده هم با ابراز نااميدي از رسيدن به نتايج ملموس فوري گفت: تصور دستاورد سريع، فانتزي است.

گفتني است يك ماه پس از آشوب هاي خياباني، روزنامه آلماني دي سايت تاكيد كرد انقلاب ايران ضدزلزله است و با اين هيجان ها و آشوب ها فرو نمي ريزد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مهر 1388
آقاي موسوي و كروبي كه از ياران صميمي امام هستند گول حرف منافقين و همچنين تندرو هاي طرفدار دولت را نخواهند خورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.